niedziela, 19 lutego 2017

Niespodziewana radość

     Hello! Dziś chciałabym podzielić się z Wami podzielić niesamowitą wiadomością, jaka spotkała mnie (czy wiadomość może kogoś spotkać?:D) wczoraj wieczorem.

    Wracałam właśnie ze sklepu. Byłam już zmęczona tą ciągłą bieganiną za wszystkim i wszystkimi. Marzyłam tylko o kubku ciepłego kakao, kocyku i odcinku ulubionego serialu lub rozdziale książki. Kiedy wchodziliśmy do klatki, mój tata napomknął coś o leżącym piśmie w skrzynce. Byłam prawie pewna, że to kolejna reklama, jednak moje serce zabiło trochę szybciej. Przypomniałam sobie o wysłanym przeze mnie prawie miesiąc wcześniej liście do Berlina - do BuddeMusic. Cel to oczywiście otrzymanie wyśnionego autografu Alvaro Solera - hiszpańskiego wokalisty, którego singiel ,,El Mismo Sol" podbił listy przebojów latem 2015 r.

    Kiedy wysyłałam list krótko przed pierwszymi koncertami w tym roku, nie byłam pewna, czy zdążę na czas. I faktycznie, nie zdążyłam. Mimo to, codziennie zaglądałam do skrzynki na listy z nadzieją, że zobaczę tam kopertę ze znajomym pismem, jednak za każdym razem spotykał mnie bolesny zawód. Za każdym razem, aż do wczoraj.
    Oto, proszę Państwa, ogłaszam wszem i wobec, że dostałam to, udało się!

 
 
Zdjęcie pochodzi z mojej własnej biblioteki, proszę o niekopiowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz